מחיר קידום אתרים
טבלת מחירים ועלויות קידום אורגני וממומן בגוגל.
טבלת מחירים ועלויות קידום אורגני וממומן בגוגל.
מחיר קידום אתרים נקבע בהתאם לרמת הקושי ודרגת התחרות בתחום, מצורפים מחירים לשירותי SEO (קידום אורגני) ולקידום אתרים ממומן באמצעות מערכת הפרסום Google ADS.
בעמוד תמצאו טבלאות מחירים לשירותי קידום אתרים בגוגל: מחיר לקידום אורגני, מחיר לקידום ממומן וקישור לעמוד חבילות הקידום המשולבות שלנו (אורגני + ממומן).
מחיר חודשי
*פעילות על בסיס חודשי
העלאת מאמרים לאתר
שעות עבודה מינימום
מילות מפתח לקידום
התאמת ביטוי לעמוד
קידום לוקאלי
אופטימיזציה מלאה
מחקר מילות מפתח
מחקר מתחרים
דו"ח חודשי
קישורים לאתר
בקשות של שינויים באתר
החל מ-
1,600 ₪
לחודש
2-3 מאמרים
5
עד 12 ביטויים
לדפים הראשיים
החל מ-
2,600 ₪
לחודש
4-6 מאמרים
10
עד 25 ביטויים
החל מ-
4,000 ₪
לחודש
עד 10 מאמרים
בהתאם לנפח הפעילות
עד 50 ביטויים
מחיר חודשי
*פעילות על בסיס חודשי
מספר קמפיינים מנוהלים
קופון זיכוי למפרסם חדש
מילות מפתח לקידום
הקמה ללא עלות
קופירייטינג למודעות
מחקר מתחרים
דו"ח חודשי
פרסום ברשת המדיה
פרסום בגוגל שופינג
החל מ-
1,500 ₪
לחודש
1-2 קמפיינים
450 ₪
לפי תקציב פרסום
החל מ-
2,500 ₪
לחודש
3-4 קמפיינים
1,500 ₪
לפי תקציב פרסום
החל מ-
4,500 ₪
לחודש
5-8 קמפיינים
2,500 ₪
לפי תקציב פרסום
מחיר קידום אתרים אורגני נקבע בהתאם לרמת הקושי ודרגת התחרות בתחום, מצורפים המחירים בממוצע:
החל מ- ₪1600 – אתר בתחום לא תחרותי או עסק קטן הדורשת רמת השקעה נמוכה יחסית בכל חודש.
החל מ- ₪2600 ועד ₪4000 – אתר בתחום עם תחרות בינונית, עם פעילות בנפח גבוה הדורשת רמת השקעה בינונית/ממוצעת בכל חודש.
החל מ- ₪4000 – אתר בתחום סופר תחרותי, פעילות בנפחים גדולים עבור מספר תחומי התמחות, הפעילות דורשת השקעה רבה ואינטנסיבית בכל חודש.
האמת לאמיתה שרק גוגל יכול לדעת, מה שבטוח הוא שיש לא מעט עבודה לבצע כדי להגיע לשם.
החל מעבודת אופטימיזציה לעמודי התוכן באתר, דרך הטמעת כלי מעקב וניטור, ועד בניית מערך קישורים פנימי בין דפי האתר וחיצוני – אל דפי האתר.
כל הפעולות הללו המבוצעות באופן מושכל יביאו את האתר שלך למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, המהירות תלויה גם בכמות המתחרים.
כלל הוא שככל שישנם יותר תוצאות בגוגל עבור מונח/ביטוי מסוים כך קשה יהיה לקדם אותו, כל תוצאה היא מתחרה ישירה של האתר שלך ועלינו לדאוג לעקוף אותה.
אם אם מדובר בשורה בתוצאות של אתר איזי או עמוד פייסבוק, כל שורה נחשבת ונרשמת.
ישנם עמודים שאפשר לעקוף בקלילות בגלל רמת רלוונטיות נמוכה וישנם אתרים של המתחרים העסקיים שלכם המשקיעים בשרותי קידום אורגני בגוגל ומקבלים דירוג גבוה.
אם אין לאתר שלכם תחרות גבוה בתוצאות החיפוש עבור מונח/ביטוי מסוים, כך יהיה "קל" יותר לקדם אותו.
חד משמעית כן, עלינו להפנות את המקליק על המודעה לכתובת אינטרנט כלשהי (האתר שלכם / דף נחיתה.
במידה ואין לכם עדיין אתר אינטרנט מקצועי או דף נחיתה שישמש אתכם לקמפיין, אתם מוזמנים להתרשם מהאתרים לדוגמא שבנינו וליצור איתנו קשר כדי שנתאים לכם פתרון מושלם לצרכים שלכם.
מלאו את הטופס ונשוב אליכם בהקדם
בואו נדבר על העסק שלכם
09-7733820כתבו לנו בוואטסאפ
לחצו לפתיחת צ'אטדברו איתנו, תרגישו בהבדל:
שלחו פרטים בטופס