שיווק מחדש של גוגל (google remarketing) מעניק למפרסמים כלי עוצמתי במיוחד המאפשר להם להשיב גולשים שכבר ביקרו באתר וטרם ביצעו המרה כגון רכישה או יצירת קשר.
כלי עם אפשרות רימרקטינג הופץ השנה ע"י גוגל בגרסת בטא המשולבת עם Google Analytics.
הוא מחולל מהפכה של ממש בכך שהוא מאפשר לך "לסמן" רשימות גולשים שכבר ביקרו באתר.
לגולשים אלו ניתן להציע שרותים נוספים לפי רשימת תיוג ספציפית ולמעשה להביאם חזרה לאתר האינטרנט שלכם באמצעות המודעות הממומנות של גוגל.
לדוגמה באתר המספק מוצרי חשמל ניתן לסמן בתגית את כל הדפים השייכים ל-"טלפונים הסלולארים".
לאחר ההגדרה גוגל תתחיל לאסוף מידע על גולשים שביקרו בדפים מתויגים באמצעות קבצי קוקי ותיצור רשימות שיווק של משתמשים לפי כל תג.
מעתה למשתמשים שנצברים ברשימות שיווק מחדש שלך מוצגות שוב ושוב מודעות פרסום של מערכת גוגל אדס לקהלים ממוקדים.
איך מיישמים באתר כלי רימרקטינג?
יישום רשימות שיווק מחדש בגוגל אנליטיקס:
- הגדרת השיווק מחדש במערכת הפרסום google ads
- הגדרות רמרקטינג בגוגל אדוורדס
לסיכום
רשימות שיווק במחדש מאפשרות לנו ליצור קהלי משתמשים על בסיס המבקרים באתר ולפרסם להם באופן ממוקד למה שהם חיפשו באתרך.