פרופיל עסקי במערכת טוויטר
מערכת טוויטר היא כר פורה לעסקים, חברות ואנשי שיווק המעוניינים לדעת בזמן אמת על טרנדים חדשים כל הזמן.
הקמה וניהול פרופיל עסקי בטוויטר תסייע רבות לפתח ולשמור על הקשרים עם לקוחות החברה.
תסייע לחשוף בפני גולשים המתעניינים במוצרים \ השרותים שהעסק שלך מציג והטוויטר משמש עבורם מקור מידע נאמן.
אז איך מנהלים פרופיל עסקי מצליח בטוויטר?
ראשית עלינו כמובן ליצור חשבון באתר טוויטר.
רצוי מאוד לבחור שם משתמש שמייצג את העסק שלך מאחר והוא גם יהיה שם הערוץ שלך (לדוגמה כתובת הטוויטר שלנו היא https://twitter.com/combar ).
אם שם המשתמש שרציתם תפוס נסו להוסיף מילים נוספות כאשר המפריד בינהם הוא קו תחתון לדוגמא combar_seo.
עיצוב והתאמת תמונת רקע המתאימה לעיצוב החברה וכמובן שתילת הפרטים ליצירת קשר כגון כתובת אתר האינטרנט הרשמית של העסק, מספרי טלפון וכתובת.
לצייץ באופן שוטף ואיסוף עוקבים
פרופיל משעמם שלא מעודכן באופן רציף וקבוע לא זוכה למספר אוהדים גדול ובוודאי לא מועיל לקידום האתר העסקי במנועי החיפוש.
כתיבה והעלאה קבועה של טוויטים (פוסטים קצרים המאפשרים לשלב תמונה) יזכו את הפרופיל באופן מתמיד ושגולשים מכל העולם שמתעניינים במוצרים או השרותים שאנו מעלים עבורך בטוויטר.
לסיכום פרסום בטוויטר וניהול פרופיל מצליח
הרשת החברתית twitter היא פלטפורמה מצוינת לקידום מוצרים ושרותים לעסקים.
טוויטר משמשת בעיקר כערוץ משלים לכלל הפעילויות השיווקיות שלך ברשת האינטרנט.