הציגו את העסק שלכם על מפת העסקים של גוגל
גוגל מקומות הוא עוד שירות מעולה עבור העסק שלך מבית היוצר של חברת גוגל, המטרה העיקרית מאחורי שירות היא התאמת תוצאות החיפוש לגולש בהתאם למיקומו הנוכחי או בהתאם למיקום שאותו חיפש בגוגל.
כך למשל אם חיפשתם בית קפה בתל אביב, לצד תוצאות החיפוש הרגילות שהכרתם עד עכשיו תופיע מפה ועליה יופיעו כל בתי הקפה בתל אביב. או נכון יותר, כל בתי הקפה אשר דאגו לעדכן את העסק שלהם בממשק של גוגל מקומות.
מעבר לכך ישנה לגוגל אפשרות להצגת תוצאות חיפוש אשר מבוססות על מיקומו של הגולש. במידה שמיקומו של הגולש מוגדר כתל אביב, גם שאילתת החיפוש בתי קפה, ללא הזנת מיקום ספציפי בשאילתת החיפוש עצמה תביא גם היא להצגת כל בתי העסק הרלוונטיים באיזור שבו נמצא הגולש.
מה הרעיון של גוגל מקומות?
גוגל השכילה להבין כי אם חיפשנו בית קפה בתל אביב, אין שום סיבה שבעולם שבפנינו יוצגו בתי קפה הממוקמים בבית שאן, בקרית שמונה ובאשקלון. לא שהם פחות טובים, הם פשוט לא רלוונטיים עבורנו. המגמה של הצגת עסקים הרלוונטיים למיקום מסויים משתייכת לתחום מקצועי בעולם קידום האתרים אשר מוכר בשם "קידום לוקאלי", או בעברית "קידום מקומי".
וכאן אתם נכנסים לתמונה – במיוחד אם אתם בעלי עסק המספק שירות מקומי, גוגל מקומות מספק לכם את האופציה להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ללא צורך להשקיע אלפי שקלים בקידום אורגני, בלתי רלוונטי, של אתר האינטרנט שלכם.
לאחר ביצוע תהליך ההרשמה וביצוע אימות כי אתם הנכם בעלי העסק, יוכל גם העסק שלכם להופיע עבור תוצאות חיפוש רלוונטיות המבקשות למצוא בתי עסק בתחום העיסוק שלכם הנמצאים באיזור שלכם.
דוגמה לתצוגת העסק שלנו במפות גוגל: