אם גם עבור חיפוש השם או העסק שלך מתקבלות תוצאות לא רצויות אנו פה כדי לסייע לך..
אם נעצור רגע ונשים לב נגלה שמידי יום מפורסמים באינטרנט שמות של אנשים, חברות ובתי עסק בהקשרים שונים, לא תמיד לישות עליה כותבים יש שליטה על התוכן הכתוב, הבעיה מתחילה כאשר התוכן הוא שלילי ועלול לפגוע במוניטין של הפרסונה או המותג באופן קטסטרופלי בהווה ובעתיד.
דוגמאות לנפגעי איזכורים שליליים בתוצאות החיפוש של גוגל
היום אפשר למצוא בגוגל מידע על אנשים וחברות בלחיצת כפתור- מעסיקים, קולגות, שותפים ואפילו שכנים מחפשים עליך מידע באינטרנט כל הזמן, איזכור שלילי ותוכן לא מחמיא אשר ממוקם גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל עלולים לפגוע בעתיד שלך בהמון המון היבטים. דוגמאות:
- מי שנעצר על ידי המשטרה (גם על דברים פעוטים – לקוח שלנו השתתף בהפגנה של פעילים חברתיים ונעצר) ושמו מתועד באינטרנט.
- כל אדם אשר נתבע או היה חלק מפסק דין, כל התוכן מפורסם ברשת
- בעלי מקצוע שקיבלו תגובות שליליות על ידי גולשים באתרי פורומים
- חברות ומותגים שנפגעו מידיעה שלילית
- כל מי שכתוב עליו משהו שהוא לא מעוניין בכך
קידום הפוך בגוגל מאפשר לפתור את הבעיה
ישנה אמרה מפורסמת מתחום איכות הסביבה שאומרת שהדרך הטובה ביותר לטיפול בזיהום היא על ידי דילול (The best solution to pollution is dilution) כך גם מטפלים בתוצאות של מידע שלילי במנועי החיפוש. כלל אצבע אומר שכל מה שנסרק על ידי גוגל נשמר לעולם ולכן הדרך להתמודד עם זה היא לדחוק את התוצאה השלילית למיקומים לא רלוונטיים (דפי תוצאות שלישי ומטה) על ידי יצירה, הפצה וקידום תכנים המתמקדים בביטוי ולמעשה “לעזור לגוגל” לדרג אותם גבוה יותר מהתוצאה השלילית ובכך לתפוס את מקומה ולדחוק אותה מטה.