כבעל עסק המפרסם באינטרנט, אתה רוצה לוודא שהמודעות שלך יגיעו לקהל הנכון, בזמן הנכון ובמסר הנכון.
אבל עם כל כך הרבה פלטפורמות פרסום זמינות, זה יכול להיות מכריע לבחור את זו שתספק את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק שלך.
זה המקום שבו מסע פרסום מסוג פרפורמנס מקס (Performance Max) של גוגל אדס נכנס לתמונה.
מהו קמפיין Performance Max?
קמפיין פרפורמנס מקס הוא אחד החידוש האחרונים שגוגל מציעה למפרסמים.
הוא נועד לעזור לעסקים להשיג את יעדי הפרסום שלהם על ידי שימוש בטכנולוגיית למידת מכונה אשר מייעלת את ביצועי המודעות שלהם.
זהו סוג קמפיין של הכל-באחד (All-in-One) המשלב מודעות חיפוש, תצוגה, וידאו ואפליקציות במסע פרסום אחד בלבד!
זה מאפשר לך להגיע לקהל היעד שלך בכל הנכסים של Google, כולל בתוצאות החיפוש, רשת המדיה של גוגל, YouTube ועוד.
מדוע כדאי להשתמש במסע פרסום מסוג פרפורמנס מקס?
מסע פרסום מקסימלי לביצועים נועד לספק תוצאות טובות יותר עבור הוצאות הפרסום שלך.
הנה כמה מהיתרונות של שימוש במסע פרסום מקסימלי לביצועים:
מקסם את טווח ההגעה שלך
עם מסע פרסום מקסימלי לביצועים, המודעות שלך יוצגו בכל נכסי Google, תוך מקסום טווח ההגעה שלך ומגדיל את הסיכויים שלך להופיע בפני לקוחות פוטנציאליים.
פשט את ניהול המודעות שלך:
במקום ליצור מסעות פרסום מרובים עבור כל ערוץ פרסום, מסע פרסום בגוגל מסוג Performance Max מאפשר לך לנהל את כל המודעות שלך במקום אחד.
זה מאוד מקל על תהליך המעקב אחר הביצועים וביצוע אופטימיזציה של המודעות שלך.
חיסכון בזמן ומאמץ:
קמפיין פרסום של פרפורמנס מקס משתמש בטכנולוגיית למידת מכונה כדי להפוך את מיקוד המודעות שלך, מתן הצעות מחיר לכל נושא ואופטימיזציה לקלה מאוד.
זה חוסך לך זמן ומאמץ ומפנה משאבים ליוזמות שיווקיות אחרות.
כיצד להגדיר קמפיין פרסום Performance Max בגוגל?
כדי להגדיר מסע פרסום מקסימלי לביצועים, בצע את השלבים הבאים:
- היכנס לחשבון Google Ads שלך ולחץ על הכרטיסייה "מסעות פרסום".
- לחץ על סימן הפלוס כדי ליצור מסע פרסום חדש ובחר "Performance Max" כסוג מסע הפרסום שלך.
- בחר את יעד מסע הפרסום שלך והגדר את התקציב ואת אסטרטגיית הצעת המחיר שלך.
- צור את קבוצות המודעות והקריאייטיבים של המודעות שלך.
- הגדר את אפשרויות המיקוד והעדפות הקהל שלך.
- בדוק והפעל את מסע הפרסום שלך.
טיפים לאופטימיזציה של מסע הפרסום המקסימלי לביצועים שלך
כדי להפיק את המרב מקמפיין מקסימום הביצועים שלך, הנה כמה טיפים שכדאי לעקוב אחריהם:
השתמש בקריאייטיב של מודעות באיכות גבוהה:
התמונות של המודעות שלך הם מה שימשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלך, אז וודא שהם מושכים את העין ורלוונטיים לקהל היעד.
בדוק פורמטים שונים של מודעות:
מסע פרסום מקסימלי לביצועים תומך במודעות חיפוש, תצוגה, וידאו ואפליקציות. בדוק פורמטים שונים כדי לראות אילו מהם עובדים הכי טוב עבור העסק שלך.
עקוב אחר מסע הפרסום שלך באופן קבוע:
עקוב אחר ביצועי מסע הפרסום שלך ובצע התאמות לפי הצורך כדי לשפר את התוצאות שלך.
קמפיין Performance Max לפרסם על "טייס אוטומטי"
מסע פרסום מקסימלי לביצועים הוא העתיד של הפרסום המקוון.
זהו כלי רב עוצמה שיכול לעזור לעסקים מכל הגדלים להשיג את יעדי הפרסום שלהם על ידי אספקת תוצאות טובות יותר, חיסכון בזמן ומאמץ ופישוט תהליך ניהול המודעות.
אם אתה עדיין לא משתמש ב-Performance Max Campaign, הגיע הזמן לנסות אותו ולראות כיצד הוא יכול להועיל לעסק שלך.