אינסטגרם
- תמונת פרופיל: 110 x 110 פיקסלים
- תמונות ממוזערות: 161 x 161 פיקסלים
- גודל תמונה: 1080 x 1080 פיקסלים
- תמונות ממוזערות של וידאו: 161 x 161 פיקסלים
- גודל וידאו: רוחב 1080 פיקסלים
דרישות גודל התמונה של אינסטגרם שונות במקצת משל פייסבוק.
לדוגמה, הפלטפורמה דורשת שתמונות פרופיל יהיו 110 x 110 פיקסלים ושתמונות ממוזערות יהיו 161 x 161 פיקסלים.
בנוסף, אינסטגרם מאפשרת רק לתמונות להיות בגודל 1080 x 1080 פיקסלים וסרטוני וידאו ברוחב של 1080 פיקסלים.
פייסבוק
- תמונת פרופיל: 180 x 180 פיקסלים
- תמונת שער: 820 x 312 פיקסלים
- תמונה משותפת: 1200 x 630 פיקסלים
- קישור משותף: 1200 x 628 פיקסלים
- תמונת אירוע: 1920 x 1080 פיקסלים
- תמונת שער קבוצתית: 1640 x 856 פיקסלים
- תמונת אפליקציה: 1024 x 1024 פיקסלים
כשיוצרים מודעות פרסום בפייסבוק, חשוב לזכור שלפלטפורמה יש דרישות גודל שונות לסוגים שונים של מודעות.
לדוגמה, תמונה משותפת תצטרך להיות 1200 x 630 פיקסלים, בעוד שקישור משותף צריך להיות 1200 x 628 פיקסלים.
בנוסף, לתמונות פרופיל ולתמונות שער יש ממדים ספציפיים משלהם.
גדלי תמונות למודעות ממומנות בגוגל ובאינסטגרם
גדלי התמונות עבור מודעות ממומנות באינסטגרם ובפייסבוק יכולים להשתנות בהתאם לסוג המודעה והמיקום. להלן כמה גדלי תמונות נפוצים עבור כל פלטפורמה:
גדלי תמונות למודעות ממומנות בפייסבוק
- מודעת תמונה בודדת: 1200 x 628 פיקסלים (יחס רוחב-גובה של 1.91:1)
- מודעת קרוסלה: 1080 x 1080 פיקסלים (יחס רוחב-גובה של 1:1) לכל כרטיס
- מודעת וידאו: רזולוציה של 720p לפחות (1280 x 720 פיקסלים)
- מודעת סיפורים: 1080 x 1920 פיקסלים (יחס רוחב-גובה של 9:16)
גדלי תמונות למודעות ממומנות באינסטגרם
- מודעת תמונה בודדת: 1080 x 1080 פיקסלים (יחס רוחב-גובה של 1:1)
- מודעת קרוסלה: 1080 x 1080 פיקסלים (יחס רוחב-גובה של 1:1) לכל כרטיס
- מודעת וידאו: רזולוציה של 720p לפחות (1280 x 720 פיקסלים)
- מודעת סיפורים: 1080 x 1920 פיקסלים (יחס רוחב-גובה של 9:16)
חשוב לציין שאלו רק הנחיות כלליות, והממדים הספציפיים ויחסי הרוחב-גובה עשויים להשתנות בהתאם לפורמט המודעה ולמיקום.
תמיד עדיף לבדוק את הדרישות הספציפיות לסוג המודעה שאתה מתכנן ליצור בכל פלטפורמה.
בנוסף, לפייסבוק ולאינסטגרם (META) יש מגבלות של גודל קבצים עבור תמונות וסרטונים, שהם 30MB ו-4GB בהתאמה.
לסיכום, כאשר מפרסמים בפייסבוק ובאינסטגרם, חשוב לשים לב לגודל התמונות שלכם.
על ידי ביצוע ההנחיות המפורטות במאמר זה, תוכל להבטיח שהמודעות שלך מוצגות כראוי ומבצעות את המיטב שלהן.