אימות מפרסם בגוגל הינו צעד חשוב להבטיח שרק עסקים ומפרסמים לגיטימיים יכולים לפרסם בגוגל.
מטרת אימות המפרסמים היא למנוע מקרים של הונאה ופעילויות זדוניות אחרות.
במאמר זה, נסביר את כל מה שצריך לדעת על אימות מפרסמים בגוגל, כולל השלבים לאימות הזהות וכיצד לפתור בעיות נפוצות.
מדוע אימות מפרסם בגוגל חשוב?
לפני שנצלול לשלבים לאימות זהות המפרסם בגוגל אדס, בואו נדבר תחילה על הסיבה לכך שאימות מפרסם חשוב.
ישנן מספר סיבות מרכזיות לכך ש-Google דורשת ממפרסמים לעבור תהליך זה:
1.מניעת הונאה: אימות מפרסם עוזר למנוע פעילות הונאה בפלטפורמה. על ידי אימות הזהות של מפרסמים.
גוגל יכולה להבטיח שרק עסקים לגיטימיים מריצים מודעות, ויכולה לנקוט בפעולה נגד מי שעוסק בפעילות זדונית.
2. הגנה על המשתמשים: אימות מפרסמים עוזר גם להגן על המשתמשים מפני הונאות ופעילויות הונאה אחרות.
אם גוגל מזהה שמודעה או מפרסם עוסקים בפעילות חשודה, היא יכולה לנקוט פעולה להסרת המודעה או להשעות את החשבון של המפרסם כדי למנוע נזק נוסף.
3.שיפור איכות המודעות: על ידי הבטחה שרק עסקים לגיטימיים מריצים מודעות, גוגל יכולה לשפר את האיכות הכוללת של המודעות בפלטפורמה.
זה יכול להוביל לחוויית משתמש טובה יותר ולקמפיינים פרסומיים יעילים יותר.
שלבים לאימות זהותך כמפרסם בגוגל אדס
כעת, לאחר שהבנו מדוע אימות מפרסם חשוב כ"כ, בוא נסתכל על השלבים שתצטרכו לבצע כדי לאמת את זהותכם:
ספקו את פרטי העסק שלכם
השלב הראשון בתהליך האימות הוא לספק את המידע העסקי שלך, כולל שם העסק שלך, כתובת ומספר זיהוי מס ברשויות המס.
ייתכן שתתבקשו גם לספק תיעוד נוסף, כגון רישיון עסק או תקנון.
אמת את זהותך
לאחר שסיפקת את פרטי העסק שלך, תצטרך לאמת את זהותך.
זה עשוי להיות כרוך במתן תעודה מזהה שהונפקה על ידי הרשויות, כגון תעודת זהות או דרכון, כמו כן יש לענות על סדרה של שאלות כדי להוכיח את זהותכם.
השלמת את תהליך האימות
לאחר שסיפקת את פרטי העסק שלך ואימתת את זהותך, עליך להמתין כעת להשלמת תהליך האימות על ידי גוגל.
הדבר עשוי לכלול המתנה של 7-14 ימים בה גוגל תבדוק את הבקשה שלך ותספק אישור.
בעיות נפוצות וכיצד לפתור אותן
אמנם תהליך אימות המפרסם הוא פשוט, אבל יש כמה בעיות נפוצות שיכולות להתעורר.
הנה מספר אפשרויות לפתירת כמה מהבעיות הנפוצות ביותר:
- מידע שגוי: אם הזנתם מידע שגוי במהלך תהליך האימות, ייתכן שהבקשה שלכם תידחה. הקפידו לבדוק שוב את כל המידע שאתם מספקים כדי לוודא שהוא מדויק.
- תיעוד חסר: אם תתבקשו לספק תיעוד נוסף, הקפידו לספק את כל המסמכים הנדרשים מכם. אי מתן התיעוד הדרוש עלול לגרום לדחיית הבקשה.
- כישלון אימות: אם נכשלת בתהליך אימות הזהות, ייתכן שתצטרכו לפנות לתמיכה של גוגל אדס כדי לפתור את הבעיה.
זה עשוי לכלול מתן תיעוד נוסף או מענה על שאלות נוספות כדי להוכיח את זהותכם.
לסיכום, אימות מפרסם הוא שלב חשוב בהבטחת השלמות והבטיחות בפלטפורמת הפרסום של גוגל.
על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה, תוכלו לאמת את זהותכם ולהתחיל להפעיל מודעות ב-Google.
אם אתם נתקלים בבעיות כלשהן במהלך תהליך האימות, אל תהססו לפנות לתמיכה של Google לקבלת סיוע.