יותר מפרסמים נחשפים לאפשרות למקם מודעות בתוצאות החיפוש של פייסבוק, סוג מיקום המודעה שנבדקה בשנה שעברה החל להשתחרר לבעלי עסקים בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה) ואולי בקרוב גם בישראל.
מה זה Facebook search ads?
מודעות החיפוש של פייסבוק הושקו לראשונה למספר נבחר של עסקים בארה"ב בדצמבר 2018, כעת נראה שמספר גדול יותר של מפרסמים נחשפים לאפשרות 'חיפוש בפייסבוק' אשר מופיעה כאפשרות מיקום של המודעה בעת הגדרת מסעות פרסום בפייסבוק.
מה צריך לדעת על מודעות חיפוש בפייסבוק?
"מודעות חיפוש בפייסבוק" או Facebook search ads היא אפשרות מיקום נוספת אשר תוצג למפרסם בעת יצירת קמפיינים מסוג הזנת חדשות (ניוז פיד).
המשמעות היא שעסקים ומפרסמים לא יוכלו למקם מודעות בתוצאות החיפוש בפייסבוק מבלי לפרסם אותם כפוסט בניוז פיד.
איך המשתמש יזהה מודעת חיפוש ממומנת?
מודעות חיפוש בפייסבוק יסומנו באופן ברור בבירור עם הכיתוב "ממומן". הם יכולים להופיע כתמונה סטאטית או בקרוסלת תמונות.
מה כתבו הגולשים?
It's finally here after months of speculation "Facebook Search" placement.
Facebook: Reach people with relevant ads based on their search terms
Dropshippers: {fill in the blanks in comments for fun}
Marketers:
Google:
Me: I told ya all back in '94h/t peter kostjukov#ppcchat pic.twitter.com/bF1t81mGlX
— Steven Johns (@stevenjohns21) 25 ביולי 2019
Well, hello there, little friend...
— Susan Wenograd (@SusanEDub) 25 ביולי 2019
We can now target folk based on their Facebook searches.
Time to play this afternoon! 😀 pic.twitter.com/GO6sS8tTFg
Facebook Search is now available as an ad placement! ?#socialmedia #facebookadvertising pic.twitter.com/U7t7BGhukt
— Anna Pas (@annapas_dublin) 25 ביולי 2019
המודעות החיפוש של פייסבוק דומות למודעות החיפוש של גוגל?
לא. בניגוד למודעות פרסום בגוגל, אין אפשרות למקד מילות מפתח או ביטויים ספציפיים באמצעות מודעות החיפוש בפייסבוק.
אז מתי ואיך המודעות יופיעו בחיפוש של פייסבוק?
כאשר עסק מפרסם מודעה בחיפוש בפייסבוק, המודעה תוצג במונחי חיפוש והביטויים הקשורים להצעות העסק המפרסם.
לכן הדרך המומלצת ביותר להופיע עם המודעה שלכם עבור מילות מפתח שונות היא לוודא שהן מופיעות איפשהו בפוסטים שפרסמתם בדף הפייסבוק העסקי.