שינויי אלגוריתם אלה מתמקדים בקידום תוכן "משמעותי" בפייסבוק ממשפחה וחברים ולא על ידי דפים ציבוריים או עסקיים.
שינוי זה מקשה על בעלי עסקים קטנים לחוף עצמם בפני קהלים רלוונטים והם עתה יאלצו להתאמץ הרבה יותר כדי לעורר תגובות אמיתיות ושיחות בין האוהדים.
מה יקרה עם המודעות ממומנות ברשת הפרסום של פייסבוק?
מודעות פייסבוק ופוסטים בדפים עסקיים עשויים להציג ירידה כתוצאה מהשינוי שיבוא לידי ביטוי בזמן צפייה ותנועה פניות נמוכה יותר.
עם זאת, התוצאות המדויקות עשוייות להיות שונות.
בדפים עסקיים בעלי קהל אוהדים גדול, הכוללים מספר רב של תגובות, שיתופים ולייקים – ההשפעה תהיה מינורית מאשר דפים עם נפח אינטראקציה נמוך.
חשוב להימנע משיטות פסולות אשר יגדילו את מעורבות המשתמשים באופן מלאכותי, פעולה זו עלולה להשפיע על הדף באופן שלילי.
שינויים בפייסבוק, מי אמר את זה?
לדברי אדם מוסרי, מנהל החדשות של פייסבוק, המודעות לא אמורות להשתנות לאחר שהאלגוריתם מיושם מאחר שהן נחשבות למערכת שונה מזו של עדכון החדשות.
עם זאת, רבים מאמינים התחרות תהיה גבוהה בין הדפים העסקיים דבר שיביא בהכרח לעלייה במחירי הפרסומות שפייסבוק מוכרת.
איך לעבור את תקופת שינויים בפייסבוק בהצלחה?
בצעד פשוט ביותר יכול בעל עסק קטן / מנהל דף פייסבוק לעודד את העוקבים להציב את הדף העסקי על "ראה תחילה".
על ידי בחירת האפשרות זאת כל ההודעות של העמוד יופיע בראש העדכונים והחדשות בניוזפיד של העוקבים שלך, תוך התעלמות מוחלטת מהאלגוריתם.
המלצה כללית נוספת לעסקים קטנים יהיה לעורר שיחות אמיתיות ואינטראקציות עם העוקבים שלך בפייסבוק. זה יוצר תוכן משמעותי ופייסבוק מתעדפת זאת.
יותר טוב וידאו אבל הכי טוב וידאו בלייב!
אין זה סוד כי פייסבוק מעדיף קטעי וידאו על תמונות ואף יותר מכך על הודעות טקסט.
לכן התחלנו לאחרונה ליצור סרטונים משלנו ללקוחות במקום להסתמך אך ורק על אסטרטגיות תוכן מבוססות תמונות.
קטעי וידאו הפכו למדיום הכרחי באסטרטגיה לשיווק עסקים במדיה בחברתית.
אם יצירת קטעי וידאו על בסיס קבוע נראה לך כאב ראש רציני.
קטעי וידאו חי הם אופציה נהדרת – הם אינם דורשים תקציב הפקה גדול ופשוטים ליצירה מהירה.
פייסבוק ציינה בעבר כי סרטונים חיים מקבלים פי 6 אינטראקציות מסרטונים רגילים.
לפרטים התקשרו אלינו: 09-7733-820 / שלחו הודעה בכפתור.