קבלו 7 טיפים ליצירת נוכחות במדיה החברתית ברמה מיטבית שתעזור לכם להתחבר לקהל שלכם ולבנות קהילה של לקוחות נאמנים.
1. להיות אותנטי
מותג צריך לשאוף לאותנטיות, הצרכנים אוהבים פרסומים במדיה חברתית של מותגים שונים ומברכים על כך ובתנאי שהתוכן המוצג להם הוא רלוונטי ולא יבזבז את זמנם.
מנתונים סטטיסטיים של השימוש באתרי רשתות חברתיות, אנו רואים שהמשתמשים מתעניינים יותר בחדשות עדכניות ובבידור.
עסקים שחולקים ברשתות החברתיות חדשות או מציעים תוכן שעומד בזכות עצמו יכולים להוסיף ערך לחוויית המדיה החברתית של המשתמשים.
2. להיות שימושי
ההבנה כיצד לנצל ולמנף נוכחות במדיה החברתית של העסק שלכם במדיה החברתית יכול לעזור לשווק את העסק באופן מדויק ולגרוף מכך הכנסות.
קטעי וידאו קצרים הכוללים הדרכה או מידע ויזואלי על השרות שהעסק שלכם מציע יכולים להיות דרך יעילה במיוחד להגיע לקהל בצורה שימושית.
3. להיות קונטקסטואלי (מה הקשר?)
כמו תמיד, ההקשר הוא המפתח ולא כל אינטראקציות התקשורת החברתית הן דומות.
משתמשים לעיתים יכולים להתייחס לפוסטים ולתמונות שאתם מעלים באופן שונה ולכן חשוב לספק למשתמשים הקשר ברור בין התמונה הויזואלית והטקסט המקדים, במידה והפוסט מציג קישור המפנה לדף נחיתה/ אתר אינטרנט יש להפנות לעמוד תוכן רלוונטי.
4. להיות אמין
ככל שתיצרו אמינות גבוה יותר בקרב הקהלים שלכם, תזכו שאחוזי שיתוף גבוהים יותר שיניבו לכם יותר לקוחות חדשים.
המשתמשים לא מעוניינים בהבטחות גדולות ובהדמיות של השירותים, חשוב להם לראות תמונות של הצוות, של הפעילות השוטפת, פרסומים המציגים את החברה מזווית אותנטית ופחות "פלסטית".
5. להיות נגיש
מותגים צריכים לבנות קהל של אוהדים פעילים ואמינים שיסייעו להפיץ את התוכן הממותג והשיווקי לחברים האישיים משלהם.
מעבר לפרסום תוכן מרתק ונכון לתדמית שלהם, עסקים ברשתות החברתיות יכולים להשיג זאת בקלות על ידי הפיכתם לנגישים יותר לצרכנים. העברת הודעות מיידיות יכולה להיות כלי רב עוצמה כדי לענות על שאלות מהירות של הצרכנים, להגיב לתלונות ולבנות מערכות יחסים אינטימיות יותר עם העוקבים. על ידי תגובה באופן מיידי אנו יוצרים קרבה אישית יותר למשתמשים, מותגים יכולים להעצים את המשתמשים ולקחת את היוזמה בבניית מערכת יחסים הדוקה איתם.
6. להיות מטופש לפעמים
מותגים לעתים קרובות מדי מתאמצים ומשקיעים יותר מידי כדי להציג את הפרסומים שלהם באופן "מכובד".
להיות מטופש אומר להעביר את המסר השיווקי שלך בקריצה לקהל האוהדים ולספק להם בידור קליל ומהנה. האפקטיביות של פרסומים אלו במדיה חברתית גבוה יותר והיא מצליחה ליצור עבור עסקים את אפקט הבאזז
7. השתמשו במיומנויות ההקשבה שלכם
מותגים חזקים ברשתות החברתיות נוטים להקשיב לקהל המשתמשים ולהגיב ברצינות לצרכים ולפניות שלהם.
למעלה מ -75% מהמשתמשים בסקר Sprout מדווחים על רכישת מוצר לאחר אינטראקציה עם תוכן שיווקי בפלטפורמת מדיה חברתית.
מותגים רבים יכולים להתגבר על ההתנגדות שהם חווים מהצרכנים על ידי פתיחת האוזניים שלהם ושכלול כושר ההקשבה.