ריכזנו עבורכם חמש טעויות נפוצות בקמפיין פייסבוק הנעשות על ידי מפרסמים:
שימוש בפורמט מודעה לא נכון
הטעות הנפוצה ביותר היא שימוש לא נכון בכלי הפירסום המתקדם של פייסבוק ויצירת מודעות שאינן תואמות של מטרת הקמפיין.
לפייסבוק מספר סוגי פרסומים הנוגעים לפוסט ספציפי, קידום הדף או השגת לייקים חדשים ובכל אחד מהם נדרש להשתמש למטרתו.
שימוש במודעה אחת בלבד
קמפיין טוב חייב להשתמש במספר פוסטים בעלי טקסטים שונים וויזואליות שונה על מנת לבדוק את יחסי ההמרה וכך להתמקד אך ורק במודעות אפקטיביות ולא לזרוק כסף על מודעות שלא יוצרות אינטראקציה עם הגולש.
שימוש בקהל לא ממוקד
בשלב פרסום הקמפיין נדרש מהמפרסם לצמצם את קהל היעד לקמפיין על מנת להגיע רק לגולשים רלוונטיים שיתעניינו במודעה. שימוש בקהל גדול מדי ולא ממוקד עלול להוביל לצפייה של הפרסומות ע"י גולשים שאינם רלוונטיים וכך יפגע בתקציב הקמפיין .
יותר מדי טקסט
שימוש בטקסט רב מדי בגוף המודעה הוא אחד מה טעויות נפוצות בקמפיין פייסבוק שחוזר על עצמו.
זה יגרום לגולש הממוצע לקרוא רק חלק מהמודעה במקרה הטוב או להתעלם ממנה במקרה הרע.
הקהל הישראלי אינו מחבב טקסטים ארוכים מדי ולכן בכל מודעה יש לתמצת אך ורק את המידע הרלוונטי לתוכן הפרסום.
גודל תמונה לא נכון
פייסבוק מפרסמת מידות מומלצות לתמונות מודעה אשר יוצגו בצורה אופטימלית וייראו טוב בכל מכשיר.
לעיתים פייסבוק משנה את גודל התמונות המומלצות ומפרסמים רבים שאינם שמים לב לכך ממשיכים לפרסם בגדלים הישנים שכבר לא רלוונטים וכך מאבדים קהל והמודעות אינן מוצגות כראוי לגולשים.
חשוב להתעדכן מדי זמן מה בגדלי המודעות המומלצות על מנת למנוע טעויות.
לסיכום, מערכת הפרסום של פייסבוק היא מתקדמת ביותר ונותנת כלים רבים למפרסם על מנת להגיע לתוצאות אופטימליות בכל קמפיין. מפרסם שאינו בקיא בכללי הפרסום וההמלצות של פייסבוק עלול לגרום נזק כלכלי לו וללקוחותיו.
לכן כאשר שוקלים להחל בקמפיין פרסום בפייסבוק יש להתייעץ עם מומחה לקמפיינים על מנת למנוע בזבוז כסף ולקבלת תוצאות מיטביות.