צרו תחרות או הגרלה במדיה חברתית לולנטיין דיי
עודדו את המשתמשים לשתף את סיפורי האהבה או התמונות שלהם עם המותג שלכם כדי לקבל סיכוי לזכות בפרס רומנטי.
צרו דף נחיתה ייעודי ליום האהבה
עמוד ייעודי למבצעי יום האהבה ורעיונות למתנות ללקוחות שלך יכול לעשות את ההבדל.
שלחו דיוור בדוא"ל
פלחו את רשימת הדוא"ל שלך על סמך היסטוריית הרכישות ושלחו הצעות מותאמות אישית ליום האהבה לכל קבוצת קהל.
מקדו מילות מפתח בגוגל
ביום האהבה, אנשים נוטים לחפש רעיונות למתנות ופעילויות שקשורות לבני הזוג המשמעותי שלהם.
אופטימיזציה של האתר שלכם או מסעות פרסום בגוגל באמצעות מילות מפתח רלוונטיות יכולה לעזור למשוך יותר תנועה לאתר שלכם.
לדוגמה, אם האתר שלכם מוכר פרחים, תוכל למקד למילות מפתח כגון "פרחים ליום האהבה", "זרים רומנטיים" ו"מתנות ליום האהבה".
הציעו מבצעים והנחות מיוחדות
הציעו הנחות או חבילות מיוחדות לזוגות, כמו ארוחת ערב רומנטית זוגית או יום ספא זוגי.
צרו תוכן בנושא יום האהבה
שתפו ציטוטי אהבה, סיפורים רומנטיים ופוסטים בבלוג בנושא אהבה כדי למשוך את הקהל שלך ולהוביל תנועה לאתר שלכם.
יצירת פוסטים באתר או בפייסבוק, יצירת סרטונים וסוגים נוספים של תוכן שרלוונטיים ליום האהבה יכולים למשוך לאתר שלך תנועה רבה.
שתפו פעולה עם משפיענים
אם יש לכם אפשרות, שותפו עם משפיענים פופולריים ברשת כדי להגיע לקהל גדול יותר ולקדם את המותג שלכם כיעד למתנות ליום האהבה.
השתמש במודעות שיווק מחדש
השתמש במודעות מיקוד מסוג רימרקטינג (שיווק מחדש) כדי להציג מבצעים של יום האהבה למשתמשים שביקרו בעבר באתר שלכם או קיימו אינטראקציה עם המותג שלכם במדיה החברתית.
תנו מתנה ליום האהבה
הציעו מתנה ברשתות חברתיות שבה המשתמשים יכולים לקבל מוצר או שירות מתנה בעת רכישת שירות אחר.
תנו ללקוח משלוח מהיום להיום
הציעו משלוח באותו היום לקונים ברגע האחרון המחפשים את המתנה המושלמת.
שלכם באהבה ❤️ Combar שיווק דיגיטלי