פרסום קישורים ממומנים בדפי החיפוש של גוגל
פרסום בגוגל היא דרך מצוינת וזולה להחשף לגולשים באמצעות דפי תוצאות החיפוש של גוגל. הפרסומות של גוגל נקראות קישורים ממומנים והמודעות הטקסטואליות מופיעות בצד דף התוצאות האורגניות, או בשלושת במיקומים הראשונים (רקע צהוב בהיר) תחת הכותרת קישורים ממומנים.
מנוע החיפוש גוגל מציג לגולש תוצאות חיפוש לאתרים נוספים בדפי החיפוש של גוגל עצמם ובנוסף מוצגות המודעות באתרים ברשת אשר נקראים רשת התוכן של גוגל
רשת התוכן של גוגל – חשיפה מקסימאלית
גוגל מאפשר לבעלי אתרים המעוניינים להציג פרסומות טקסטואליות ולחלוק ברווחים מלחיצות הגולשים להצטרף אל רשת התוכן.
ייחודה של רשת התוכן של גוגל היא שבאתרים בהן מוצגות פרסומות של גוגל (רשת התוכן),מוצגות מדעות בהתאמה לתוכן האתר ברת התוכן.
לדוגמה: באתר דה מרקר שהצתרף לרשת התוכן של גוגל ,מוצגות פרסומות טקסטואליות בכל כתבה בהקשר של התוכן בכתבה.
הקמת מסע פרסום בגוגל
הקמת מסע פרסום בגוגל היא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיה בה פועל מקדם האתר, ניהול מסע פרסום בגוגל אדס על ידי מומחה תשיג לך הרבה יותר קליקים (כניסות לאתר) בפחות כסף
הגדרות מסע בפרסום בגוגל אדוורדס:
- הגדרות שפה ,מיקום ,זמני הופעה
- הקמת הקמפיין
- הקמת קבוצות מודעות לפי תחום
- כתיבת המודעות ובניית קישורים לדפי האתר
- כתיבת מספר מודעות שיווקיות לכל קבוצה
- בחירת מילות מפתח לכל קבוצה
- תימחור מילים – קביעת מחיר מקסימלי ללחיצה
- הגדרת תקציב יומי מקסימלי רצוי
- הגדרת קהלי יעד
- מסירת פרטי כרטיס אשראי
- מעקב תמידי על הקמפיין שלך כי מקצוען ישיג לך יותר בפחות!