בזכות מערכות הפרסום המתקדמות של גוגל ופייסבוק, כל אחד יכול לפרסם מודעות ותכנים בתשלום באופן ממוקד מאוד, בדיוק לקהל המטרה שלך.
אם פתחתם לאחרונה עסק חדש או שאתם בעלי עסק קיים ומתכננים לפרסם בזירה האינטרנטית, אתם בוודאי יודעים שהמערכות זמינות לכל אחד לניהול ותפעול עצמי.
לעיתים רבות נשאלת השאלה האם יש לעסק צורך לשכור חברת פרסום באינטרנט לשיווק דיגיטלי?.
אולי כדאי לבצע זאת בעצמי?
זו בהחלט אופציה למי שיש זמן ויכולת ללמוד ולבצע את פעילות הפרסום.
אבל באמת תרצו להשקיע כסף על משהו שאולי יצליח? הרי לא מדובר בניסוי חינמי, כל הקלקה עולה כסף ואי דיוק בפרטים יכול לעלות למפרסם המון כסף.
לדוגמה: נפגשנו עם לקוח שהשקיע בגוגל תקציב של 100 ש"ח ליום.
הלקוח ניהול בעצמו את הקמפיין במשך חודשים ארוכים והתרגל לעובדה שהקלקה עולה לו בממוצע כ-12 ש"ח והגיע בממוצע פניה אחת ביום.
זה היה נראה לו הגיוני וסביר.
באמצעות מספר שינויים קלים כגון:
שינוי שיטת התמחור, הכנסת מילות מפתח שליליות והוספת תוסף התקשרות טלפוני למודעות הצלחנו להביא את הקמפיין לתוצאות שיא שעמדו על 2-3 פניות ליום כאשר העלות להקלקה ירדה לממוצע של 7-8 ש"ח.
כמו בכל דבר איש מקצוע בעל ידע וניסיון יעשה את העבודה טוב יותר וישיג ביצועים טובים בהרבה, חברת פרסום שמתמחה באינטרנט תוביל את הקמפיין שלך למחוזות הנכונים ותייצר לעסק לך ביצועים מרשימים.
מי מכיר אותך יותר ממני
אתם מכירים את העסק שלכם הכי טוב!.
לעובדה הזאת יש משמעות כאשר אתם נפגשים עם נציג של משרד פרסום באינטרנט.
הבנת המטרות והצרכים של העסק שלך מהווים את הבסיס לתכנון האסטרטגיה והטקטיקה בה נשתמש להשגת המטרות בזירות הפרסום השונות.
לכן חשוב להציג את החברה שלכם כפי שהיא, להכיר את הצדדים החזקים שלה וגם את החולשות והכי חשוב לקבוע מראש מטרות ברורות.
איך כדאי לבחור משרד פרסום באינטרנט?
בוודאי תרצו להיות בטוחים כי אתם בוחרים משרד פרסום מקצועי ומנוסה שיכול לסייע לעסק שלכם במטרות השונות שבראשן הגדלת המכירות.
מומלץ מאוד להתקשר עם משרדי פרסום דיגיטלי שמכירים את תחום הפעילות שלכם וכבר צברו ניסיון והצלחות, מהידע הנצבר ומניסיון זה אתם יכולים רק להרוויח. משרד שיודע לתת לכם מענה מדויק ויעיל לכל מטרה או צורך, כזה שמכיר את קהל המטרה ויודע לשווק את השרות או המוצר שלכם באופן המיטבי ביותר.
מהם הדגשים לפני שבוחרים משרד פרסום?
- לבחור חברת פרסום המתמחה בדיגיטל ובפרסום באינטרנט
- עדיפות למשרד פרסום עם ניסיון התחום הפעילות של העסק שלכם
- לוותק ולידע מצטבר של צוות המשרד יש משמעות גדולה להצלחת הקמפיין שלכם.
- כמיה אישית עם נציגי המשרד כי בסוף הכל אנשים.