מעבר לכך ישנם מדדי איכות שונים המגדירים למעשה מהו תוכן איכותי מה שהופך את התחרות בין האתרים לקשה ומאתגרת יותר,
בייחוד כאשר מדובר בביטויים המייצגים שאילתות חיפוש פופולריות במיוחד.
על מנת לייצר הליך מוצלח ויעיל של קידום האתר ישנו צורך בהעלאת תכנים איכותיים על בסיס קבוע.
הן לאתר האינטרנט עצמו, הן לאתרי תמיכה (במידה שיש כאלו) והן לאתרים וזירות חברתיות באינטרנט.
אתרים אלו יוצרים מכלול של תוכן איכותי ומאמרים שונים המעידים על אתר\מוצר\שירות אמין ואיכותי.
טעויות של בעלי אתרים בכל הקשור לתוכן או קידום מאמרים
בתור בעל עסק אתה וודאי עסוק בפיתוח, שיווק וניהול העסק ועוד מטלות רבות אשר באופן טבעי לא משאירות לך די זמן לכתיבה והעלאה של מאמרים מקצועיים, אינפורמטיביים או שיווק לאתר, לרשתות החברתיות וכו'. על כן המצב שנוצר, על פי רוב הוא מצב שבו לא עולים לאינטרנט מאמרים רלוונטיים מה שפוגע באופן ישיר במותג שלך, בזירה האינטרנטית ובמקביל הוא יורד בתוצאות החיפוש עד למיקומים לא רלוונטיים בעליל.
מה לא לעשות?
טעות נוספת של בעלי אתרים היא כי הם חושבים שהם יכולים לכתוב את כל המאמרים בעצמם.
לרוב (חלילה מבלי לפגוע) אין לאותם בעלי אתרים את הכישורים הנדרשים על מנת לכתוב מאמר ברמה גבוהה מספיק אשר תעניק לקוראים ערך מוסף ואשר יתרום באופן מעשי ואמיתי לערכו של האתר או המוצרים שהוא מוכר.
אנו בקומבר קידום אתרים מבצעים עבור לקוחותינו הפצת תוכן איכותי הכולל טיפים, מאמרים ומידע מקצועי בשלל אתרי מאמרים מובילים, בלוגים ופלטפורמות חברתיות.