לבחור את המילים שיקפיצו אתכם קדימה
מחקר מילות מפתח וביטויים יקבעו את אסטרטגיית קידום האתר, מטרת מחקר המילים היא להתמקד באופן יעיל ממוקד ואפקטיבי המילים הנכונות על מנת למשוך אלינו לאתר את הגולשים הרלוונטיים ביותר, גולשים אלו מחפשים בגוגל מידע על השירותים והמוצרים שאתם מציעים.
למה חשוב לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק?
מילות מפתח הן הבסיס לקידום אתרים מוצלח במנוע החיפוש גוגל בין אם ממומן או אורגני. בין אם מטרתנו היא לקבל יותר לקוחות חדשים מהאתר או להגביר את תנועת הגולשים, חשוב שנתמקד במילות המפתח הנכונות שיסייעו לנו להשיג מטרות אלו.
השרות אותו אנו מציעים לבעלי עסקים כולל מחקר מעמיק אודות נפח החיפושים בתחום פעילות האתר, הכרת המתחרים ומילות הפתח אותם הם מקדמים, זיהוי מילות המפתח בעלות תחרותיות גבוהה ובחירת המילים המתאימות ביותר להתמקדות עבור האתר שלך.
הטמעת מילות המפתח באתר
בהתאם למסקנות שהתקבלו בתהליך מחקר מילות המפתח, צוות מומחי ה-SEO שלנו ב-Combar מתכננים את אסטרטגיית קידום האתר (אורגני/ממומן) ומטמיעים שינויים ושיפורים באתר האינטרנט שלכם שישיגו את הביצועים המיטביים.
בחירת מילות המפתח שלך הם המפתח להצלחה במכירות
אנו ב- Combar חיים ונושמים אינטרנט מאז 2005 ומייצרים ללקוחותינו הצלחה, ערך מוסף וחדשנות לאורך כל שלבי התפתחות העסק, אנו מתעדכנים בשינויים ובחידושים בצורה שוטפת ומחוייבים לתוצאות.
הצטרפו למאות עסקים מצליחים שמגדילים כל יום את המכירות ואת מעגל הלקוחות באמצעות קידום אתרים בגוגל מבית קומבר.
נשמח לשמוע מכם ולהוביל את העסק שלכם לתוצאות!
שרותי קידום אתרים נוספים
קידום אתרים בגוגל
מטרתנו בקידום אתרים בגוגל היא להביא את אתר האינטרנט שלך לעמוד ראשון בלוח התוצאות עבור המילים והביטויים החשובים לך.
קידום אורגני
קידום אתרים אורגני משמעותו ביצוע פעולות SEO שישפיעו על מיקום ודירוג האתר בלוח תוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל
פרסום בגוגל
פרסום בגוגל פרסום ממומן בגוגל משיג לך תוצאות מיידיות, החזר השקעה גבוה ולידים איכותיים שסוגרים עסקה.
ניתוח תנועות גולשים
את המידע שנאסף על הגולשים מאתר אנו מנתחים באופן שוטף ומבצעים אופטימיזציה ושינויים על בסיס האנליזה.
שיפור המרות מהאתר
שיפור יחס המרה באתר (CRO) נועד להפיק את המקסימום מתנועת הגולשים הפונים אליך באמצעות האתר.
אופטימיזציה לאתרים
אופטימיזציה לאתרים היא שיטת עבודה שמטרתה לשפר את דרוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל עבור מילות המפתח.