פרופיל העסק בגוגל הוא כלי חיוני לכל עסק לקידום הנוכחות המקוונת שלו.
פרופיל זה מאפשר ללקוחות להציג את המידע על העסק שלך, כולל המיקום, השעות והביקורות שלך מלקוחות קודמים.
דרך ההתמודדות עם ביקורות שליליות בפרופיל העסק שלכם בגוגל תשפיע רבות על על הדרך בא לקוחות חדשים יקבלו רושם ראשוני על איכות השירות שאתם מספקים.
הכירו בביקורת השלילית שקיבלתם
הצעד הראשון בהתמודדות עם ביקורת שלילית הוא להכיר בה!.
היענות לביקורת בצורה מקצועית מלמדת כי אתה מחויב למתן שירות לקוחות מעולה וכי אתה מתייחס ברצינות למשוב של הלקוח.
על ידי הכרה שלך בקבלת ביקורות שליליות, אתה יכול גם להפוך את החוויה השלילית לחיובית על ידי כך שתראה ללקוחות שאכפת לך מהערות ופידבק שלהם ושהעסק שלך מוכן לשמוע ותקן את הדברים.
הגיבו לביקורת השלילית בצורה חיובית ומקצועית
כאשר מגיבים לביקורת שלילית בפרופיל העסק בגוגל, חשוב להישאר מקצועי וחיובי.
זה יעזור לפזר כל רגשות שליליים ולהפגין את המחויבות שלך לספק ללקוחות שלך שירות מעולה.
התחל בהתנצלות על כל אי נוחות שהלקוח חווה וכתוב לו על רצונך לתקן את הדברים.
כדאי להציע ללקוח שנתן ביקורת שלילית לדון בנושא עוד בערוצים פרטיים כגון וואטסאפ או טלפון, ולא להתחיל לנהל דיון פומבי.
טפלו בסיבות בגללן פורסמו ביקורות שליליות
לאחר שהגבתם לביקורת השלילית, חשוב לנקוט בפעולה כדי לטפל בבעיות שהועלו ומניעתן בעתיד.
זה יכול להיות כרוך ב:
- ביצוע שינויים / שיפורים בפעילות העסקית שלך
- הכשרת הצוות שלך
- שיפור תהליכי שירות הלקוחות שלך.
על ידי נקיטת פעולה אקטיבית וטיפול בסיבות לפרסום ביקורות שליליות, תוכלו להוכיח ללקוחות שלך שאתם מחויבים לספק את השירות הטוב ביותר.
תוכיחו להם שאתם מערכים את המשוב שלהם ומאוד רוצים להשתפר.
חשוב לשמור על המוניטין המקוון של העסק שלך בגוגל
לסיכום, התמודדות עם ביקורות שליליות בפרופיל העסק שלכם בגוגל הוא חלק חשוב בשמירה על המוניטין המקוון של העסק.
על ידי הכרה בביקורת, היענות לה בצורה חיובית ומקצועית ונקיטת פעולות לטיפול בבעיות שהועלו, תוכל להפוך חוויה שלילית לחיובית.
כך גם תפגינו את מחויבותכם לספק שירות לקוחות מעולה.
שאלות נפוצות על ביקורות שליליות בגוגל
כיצד מומלץ להגיב על ביקורת שלילית בפרופיל העסק ב-Google?
מומלץ להגיב בצורה מקצועית ואמפטית, התייחסו לנושא הספציפי שהועלה על ידי המבקר והציעו פתרון במידת האפשר.
האם אפשר להסיר ביקורות שליליות מגוגל?
לא, אינכם יכולים להסיר ביקורת חיובית או שלילית מפרופיל העסק שלכם בגוגל.
תוכלו לסמן ביקורות גרועות להסרה רק אם הן מפרות את המדיניות של Google.
כיצד אפשר לשפר את הדירוג של העסק שלי בגוגל לאחר קבלת ביקורת שלילית?
הגיבו במקצועיות לביקורת השלילית, המשיכו לתת שירות לקוחות מעולה, ועודדו לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות חיוביות.
לאורך זמן, ביקורות חיוביות יעזרו לשפר את הדירוג הכולל שלך.
כיצד למנוע קבלת ביקורות שליליות בפרופיל העסקי בגוגל?
ספקו שירות לקוחות מעולה, עקבו אחר לקוחות לאחר ביקור או רכישה ועודדו לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות חיוביות.
ממוצג הדירוג שלכם יעלה וכן הרלוונטיות של הביקורות החיוביות יעלו.