שיפור יחס המרה פעילות שמגדילה את כמות הפניות והלידים
מהו יחס המרה?
יחס המרה (מכונה גם שיעור המרה או CRO – Conversion Rate Optimization) הוא אחוז של המבקרים באתר אשר ביצעו פעולה ספציפית באתר אותה קבענו מראש לדוגמה שליחת טופס יצירת קשר, חיוג מהאתר, הרשמה לניוזלטר או רכישת מוצר.
הנוסחה לחישוב יחס המרה:
יחס המרה = כמות המבקרים באתר/כמות הפניות שהתקבלו
השרות אותו אנו מציעים לבעלי אתרים מתחיל במחקר מעמיק אודות התנהגות הגולשים באתר כגון: ניתוח המידע של היסטוריית ההמרות שהתקבלו, אבחון תנועות העבר של הגולשים, בחינת שעות השיא, מידע גאוגרפי על המבקרים, איתור ולמידת הדפים בעלי שיעור ההמרה הגבוה ביותר, בחינת מהירות טעינת האתר ועוד.
שלב הטמעת השיפורים באתר
בהתאם למסקנות שהתקבלו בתהליך האנליזה צוות מומחי ה-Web שלנו ב-Combar מטמיעים באתר שינויים ושיפורים אשר יגדילו את שיעור הפניות והמכירות מהאתר שלכם לטווח ארוך.
שיעורי ההמרה שלך הם המפתח להצלחה במכירות
שיפור יחס המרה חשוב מאוד לעסקים שמפרסמים בגוגל ובפייסבוק שכן התשלום לחברות אלו הוא על פי הקלקה, אם אנו רוצה להימנע מהקלקות שמתבזבזות ללא תועלת, חשוב שדפי האתר יהיו מוכנים לקליטת המבקרים להמרה מיטבית!
דוגמה למשמעות שיפור יחס ההמרה למפרסם:
נניח אתה משקיע 1,000 ₪ על פרסום אתר האינטרנט שלך ופרסום זה מניב 1,000 ביקורים של לקוחות פוטנציאליים.
אם שיעור ההמרה מאתר עומד על 5% כלומר 50 פניות מהאתר זה בהחלט הישג נכבד.
לחלופין, אם שיעור ההמרות שלך השתפר עד 6%, אתה תרוויח 60 לקוחות חדשים. בתרחיש אחרון, היית משיג תוספת של 10 לקוחות חדשים ללא עלות נוספת כלל, ובכך להגביר את הרווחים באופן משמעותי!
נשמח לקדם אתכם בגוגל
קידום אתרים בגוגל
מטרתנו בקידום אתרים בגוגל היא להביא את אתר האינטרנט שלך לעמוד ראשון בלוח התוצאות עבור המילים והביטויים החשובים לך.
קידום אורגני
קידום אתרים אורגני משמעותו ביצוע פעולות SEO שישפיעו על מיקום ודירוג האתר בלוח תוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל
מחקר מילות מפתח
בחירה נכונה של מילות המפתח לקידום מאפשרת לך לקבל חשיפה ממוקדת שתגדיל את מספר הלידים האיכותיים מהאתר.
ניתוח תנועות גולשים
את המידע שנאסף על הגולשים מאתר אנו מנתחים באופן שוטף ומבצעים אופטימיזציה ושינויים על בסיס האנליזה.
אופטימיזציה לאתרים
אופטימיזציה לאתרים היא שיטת עבודה שמטרתה לשפר את דרוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל עבור מילות המפתח.