מהי מטרת דף נחיתה?
דפי נחיתה הם הרבה מעבר לטכנולוגיה, מדובר בידע שיווקי ובבניית שורה קצרה מאוד של מסרים שיאפשרו לגולש לקבל את מה שחיפש ברשת.
בדף הנחיתה צריכים להופיע לא יותר משני מסרים מרכזיים, מספר שורות בודדות על המוצר ואפשרות להשאיר פרטים,וזהו! מן הידועות היא שלגולש לוקח בין 5-8 שניות לקרוא מסרים ולהבין האם הגיע למקום הנכון.
במידה ונכביד עליו או לא ניתן לו לראות מייד שמצא את מה שחיפש, הוא יעבור הלאה. לטקסטים הקצרים צריכה להתלוות תמונה אחת משלימה שתאפשר לעשות את ההקשר בינה לבין המסר השיווקי ועיצוב תואם. השילוב בין כל אלו הוא שיאפשר להגיע לאחוזי המרה גבוהים.